Abilities With The Revival System

It’s extremely annoying when this happens :


ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤRound : 3ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤEnemies Killed : 63/64
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤPlayers in Battle (11/12) :
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤhi - 212309 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤbye - 158321(Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤlol - 143604 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤsomeone - 132054 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤguy - 84503 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤWinter’s - 63401 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤScream - 57023 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤis - 21930 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤthe - 12304 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤbest - 5923 (Telekinesis)
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤmap - 4856 (Telekinesis)

Lobby ruiner has joined the lobby!
Lobby ruiner was eliminated!
Round 3 complete!


How to fix it :

Instead of trashing the ability level up, delay it by one round.

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I’ve moved this to the bug reports since this is not intended behaviour. On that note, I am unable to replicate this bug

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i think that he means that;

when someone dies on any round that an ability gets level up (3,6,9,12 etc…), and doesnt gets revived, Alongside with not recieving the round bonus, The ability level up is cancelled totally

he wants that instead of dont getting the level up forever, just delay it to round 4(the next one)

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If you have an ability, and it is supposed to level up next round (e.g. 4 or 7), if someone dies and doesn’t get revived, when the next round starts, your ability won’t level up. It’s also worth noting that this is 9 months old, and it may be fixed.

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You mean like everyone or just the person not revived?

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Everyone except the person who killed the last mob

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Alright, will check it out

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This bug has been confirmed and has been marked as so. Once this bug is fixed, a dev will mark it as fixed, and a final reply will be posted so that everyone is aware.

This is listed as “Delay ability level up if player didn’t get revived” and “Player “didn’t” survive round when someone is not revived” on the development timetable:

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This bug has been fixed, though not released yet. Once the fix has been released, a final reply will be posted so that everyone is aware.

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Fixed in: